snooza var inget alternativ

Kommer ni ihåg när man var liten och verkligen ite ville sova? så kände jag mig igår, jag tittade tv, höll på med datan och till och med läste min hemska sklbok bara för att få slipa sova! Men jag insåg ju ganska snabbt att vem försöker jag lura? Jag är ju inte coolare än alla andra som redan ligger och sover. Det sluta med att jag gav upp och somnade.

Innan min väckarklocka ringde hade jag redan vaknat 5 miljoner gånger bara för att jag var rädd att försova mig, what's up with that? Men men jag somnade till sist om och vaknade när klockan ringde! Nu har jag ätit frukost och är redo att åka till skolan... noooot.... det regnar och vi har idrott.

Jag hör av mig när jag kommer hem igen för nu är det fullt ös!
Hoppas ni får en bra dag/ L

 
ZzzZzz.....

Foto : Linnéa Lindberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0