Solig morgon med BLÅ himmel!

Nej riktigt så var det ju inte, men det är fortfarande är blått som styr Sverige! Jag är glad för det, men tycker alla kämpat väl!

Nog med politiksnack, Idag är det måndag (som inte alla redan visste de?!) och jag har foto A och spanska idag, åh va roligt älskar foto!! Kom på nu att det alltid ska vara dåligt väder så fort vi fotar men jag troor vi ska ha redugering idag. Jag börjar iallafall klockan 12.10 vilket innebär SOOVMORGON! Däremot är jag redan uppe för jag måste plugga. Men usch vad jag är seg, kissnödig och hungrig, men inget gör jag åt det...!

Äsch kanske dags att ta tag i sitt liv, världen stannar konstigt nog inte upp bara för att Linnéa vill det! /L

Livet från den ljusa sidan

Jaa, jag vet att det är en gammal bild, men jag like it!
Foto: Linnéa Lindberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0