Stolt syster som man är

Idag ringde väckarklockan 09.48, som om jag vaknade? Nej glöm det, istället somnade jag om igen. Härligt men dumt av mig, jag skulle ju plugga! Sen vaknade jag till av att syrran kom in och frågade när jag kunde sminka henne. Det var bara att gå upp och börja. Idag ska nämligen hon gå en modevisning i centrum! Ska bli riktigt  kul att se henne på catwalken. Jag har alltid tyckt att hon ska bli modell, hoppas hon tycker det är kul så kanske hon blir det! Jag ska i alla fall åka dit och titta och fota. Ska också skryta om att jag sminkade henne!

Nej nu ska jag leta fram papper till min samhällsinlämning för den måste börjas och göra klart idag!

Syrran

+

Catwalken



= True??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0