Svart, vit och ljusrosa

Kanske att jag borde fortsätta städa, kanske att jag borde göra mig iordning. Just nu önskar jag så mycket så det inte är sant. Till exempel att allt var städat och fresht+ att mitt rum var klar fixat så som jag verkligen vill ha det. Men så är inte fallet. Jag vill åka bort till min drömvärld där allt är perfetk, som jag vill ha de!

Blev väldigt fotosugen nu helt plötsligt, men jag är begränsad. Måste göra klart det jag påbörjat + att jag har ingen aning om vad jag över huvudtaget ska fota. Brist på fantasi när vädret är så slitet!

Jag inser nog att jag vill ha mer mys i mitt liv. Då menar jag inte att titta på iflm emd glass och mysigt sällskap. Utan jag vill ha fina gulliga mysiga kläder på mig. Ni vet typ blusar? sen sött sminkad och fin i håret. Vill ah en sån där söt personlighet. Mysiga dagar, men roliga händelser (som dessutom hamnar på bild). Ja men ni vet, när allt bara är på topp och man känenr sig underbart bra. Jag önskar till och med att jag ahde gulligare inlägg här på bloggen med söta bilder.

Nu är allt rått och lite slitet. Men jag ska ta tag i mig själv nu så blir det en bra början, tror ni inte?
Återgår till städningen så att jag känner mig duktig!

Livet från den ljusa sidan

lite mer mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0