Tiden kan flyga, tro mig jag har varit med om det!

Det har inte blivit något nytt Nea Fierce för min del än, men jag SKA sova på namnet! Jag vill vill VILL ha ett, så då ska jag se till att få ett!

Ojj va jag känner mig sliten i kroppen! dansat i 3 h ikväll så det är väl inte jättekonstigt. Men jag isner att dansen verkligen gör mig gla så det får vara värt en sliten kropp, vad mer kan begära egentligen?

Just nu sitter jag och kollar upp poledance drop in klasser, men hittar inga. Alla vill att man ska gå flera gånger, emn det tycker jag är lite opraktiskt när jag känner att jag har ganska mycket inplanerat som det är. Men jag har i alla fall mailat nu och väntar på ett svar. Haha i och för sig tror jag inte att jag får ett svar runt elva tiden, men man vet ju aldrig! Det ska faktiskt bli väldigt kul att gå igen och pröva. Har gjort det någon gång förut och tyckte det var awesome!!

Men va tiden försvinner, jag som tänkt lägga mig NU! Ska upp tidigt imorgon för att åka och göra tester i stan imrogon, kanske bra att jag inte bara sitter och gäspar då ;) Sov gott! / L



@ dansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0