Nej så var inte fallet

Att jag inte alltid gör som jag säger något som är så typiskt mig! Blev jag något posetiv idag efter mitt peppsnack...? Neej absolut inte. Det regnade och var blött och skittråkigt bara. Aldrig i livet att jag tänkte lägga mig i en vattenpöl och fota. Vem vill seriöst bli smutsig om kläderna? DE som vill det räcker upp handen nu! ..Ingen? Där ser ni!! Därav att min bilder som jag tog under lektionen inte blev någon stor hit. Nu i efterhand  tänker jag att de kunde blivit så mycket snyggare bilder. Men men, man kan inte alltid ha perfekta dagar.

En ska jag funderar över nu är att det faktiskt är läskigt att vara blyg. Jag förstår inte vad min lilla blyghet kommer ifrån, men ibland är den där och spökar. Man vill inte men de är lite så det är. Jag ska bli modigare. Jag ska våga. Jag ska helt enkelt inte tänak så mycket på vad folk tycker, för ofta är det inte som man tror. Det gäller bara att ta bort spärren. Det är spärren som gör att man begränsar sig.
Prata är lättare än att göra, men jag ska verkligen försöka!

Ska se vidare biggest LOOOOSSER nu höhö.
hoppas ni har en bra kväll // L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0