För det är ingen vanlig dag

Jag vet, min uppdatering idag har ju varit förjävlig. Men om jag ska vara ärlig hände det inte mycket under dagen. Den bara rullade på automatiskt. Däremot blev det faktiskt roligare när jag kom till dansen och hade balett. Trots att det inte är en favorit att gå på så var det kul idag, allt blev flummig. Som Frida sa till mig efteråt "Dagens balett var nog den flummigaste vi har haft". Jag kan ju inte mera än hålla med!

Efter baletten gick jag hem, gla i själen. Det duggregnade och började bli mörk. Typisk höst var i luften! Faktiskt kan jag inte klaga, tycker att det kan vara lite mysigt när man känner kylan om kinderna! Mössan var även på måste jag tillägga haha.

När jag kom hem kom dagens höjdpunkt!! Jag fick veta att jag ska göra något som jag velat göra i några år nu..... nämligen... ÅKA TILL LOOOOOOOOOONDON!!!!! Hur gla tror ni inte att jag blev??????!!!!!! Detta kommer göra att jag verkligen har något att se fram emot i höst!!!! Jag kommer åka den 28 oktober så det är som sagt en bit kvar. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! GAAAH VA JAG ÄR GLAD!!!

nej nu ska jag fortsätta med boken "dvärgen" . Tvångsläsning är ju aldrig kul! Men ha det bra så länge/ L

mkt balett

Jag dansar alrdig nykter, eller hur var det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0