Nea Fierce???

Mitt vinstdrivna ego kickade igång redan under morgonen när vi körde fotboll. Haha trots att det kändes som att jag var den bästa (enligt mig) på plan så var jag nog lika bra som alla andra. Jag har börjat undra om jag någonsin kommer sluta vara så vinnar lysten?! troligen inte... ni får helt enkelt tampas med mig!

Jag kom även nu på att jag faktiskt ska skaffa mig ett ödmjukt men kaxigt alltoego! Det finns ju massor som har såna typ som... Beyoncé med sitt sasha fierce och bloggerskan Egoina...ockej det var två!
Jag vet att alla har en sådan sida, och jag veta att jag också har en för den kommer faktiskt fram då och då, men frågan är nu vad mitt nya supercoola ego namn ska vara! Ska komma på ett och berätta för er senare ;)

Nu ska jag städaaa // LL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0