mörkret i vardagen!

jag är så trött så att jag skulle tro att mitt huvud ville flyga av!! Mitt huvud gör ont och min kropp är lite sliten men jag ska inte klaga!

Jag täntke skriva om min dag för det känns som jag vill dela med mig hehe...

Skolan

Den gick väl bra, jag är i och för sig väldigt trött på skolan, småläxorna och allt, ALLT som har med skolan att göra! Detta låter väldigt överdrivet emn det är så det känns! Inget är som förr, allt är i stort sätt nytt, allt är förändrat men ädnå inte... Vet ärligt inte vad jag ska säga om det! Kankse att det bara är jag egentligen som är annorlunda, bara att jag inte ser det vad vet jag! Jag skulle verkligen behöva något eller någon som gjorde mig så stark och gald varje dag, men just nu finns de inte riktigt, måste hitta det igen!

Aja annars gick det väl bra i skolan. Idrotten och engelskan gick bra, satt sedan kvar i en och en halv timme och "pluggade" historia emd madde, och det gick bra till en början. Men däremot slutade det med att jag, madde och några till diskuterade när man föder barn hurde det går till och det är att vänta barn. Riktigt roligt blev det! Sedan smet jag från skolan och matten och mötte min fina Lovisa! Vad jag var glad att se henne, det kändes underbart bra... längtar tills vi ses igen! Hoppas snarast!

Roligaste händelsen idag

skulle jag bli barnvakt till mina grannar, nåot jag varit förut! Det rä verkligen jättekul och de är helt underbara! Det roligaste idag blev även när jag först skulle hämta Johanna ( den äldsta) Det visade sig att en av hennes fritisledare har flirtat med mig för ungefär ett år sen! Hahaha! Eller det var egentligen han som "misstog" mig för en annan på facebook. Sedan började vi snacka( flirta) Men det slutade ganska fort! Men kul var det att hälsa på han idag!

Dansen

DAnsen gick bra, mycket teknik kändes det som och även dans. Tycker om att ha Kajsa som är min modern lärare. Vi får göra så blandade saker med henne. Som idag skulle vi göra någon kulerbytta och landa i split och sedan rulla tillbaka igen. Snacka om at det gjorde ont i axeln! Dansen gick i alla fall bra. Fast jag hade ont i huvudet hela tiden! SÅ kan det gå! Det var två givande lektioner! Imorgons ka jag dansa igen, happyface! Men innan kickboxning tjooho vad jag komemr vara trött imogon kväll!

Detta var mina tankar och händelser i stort idag!  Hoppas ni haft det händelserikt idag /L

btw, hände inget jag kunde vara modig över... ska bättra mig imrogon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0