i fokus

När jag kom hem och skulle göra mellis var hon halv sex. Detta är ingen normal mellis tid måste jag säga!! Jag åt i alla fall jordgubbskräm och insåg att jag typ åt sylt, men det var gott så jag fortsatte äta. Rolig information för er tänte jag!

Idag på spanskan lyckades madde skrämma mig! Om jag blev rädd, den tjejn är väldigt rolig måste jag säga. Jag skrek även som en tjej. Ska aldrig glömma att det faktiskt står någon bakom toadörren när jag går därifrån. Man vet aldrig!

Tänkte i alla fall visa lite bilder jag tog på fotolektionen idag. Idag arbetade vi med bländaren och skärpedjup.




Båda bilderna har kort skärpedju
update: Blev lite osäker faktiskt på om det var kort! får ta reda på det!

p


Melica var spårad!

Långt skärpedjup
Jag var fotona på spåren!

Alla bilder är tagna av Linnéa Lindberg

Smått och gott från mn kreativa dag, Ciao/ L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0