My heels are killing me

Fick gå upp jäääätte tidigt imorse för att jag skulle till stan och vara där kl 09.00. Jag kom 08.37, detta berode på att jag är snabbare än va jag tror + att jag tror alltid att allt ska gå åt helvete. När det gäller tid tar jag aldrig några risker, jag gillar tydligen att leva säkert!

När allt var klart på mitt möte valde jag att gå runt i stan, har inte varit där på evigheter, saknat det och jag behövde nog stadsluft! Blev en sväng in på underbara NK bland annat. Däremot kom jag tillbaks tomhänt tråkigt nog!


Måste påpeka en sak jag insåg när jag satt på bussen påväg in mot stan, varför sätter sig alltid fula människor sig på sätet bredvid mitt. Varför kan det aaaaldrig komma någon riiiktigt snygg och sätta sig? Typ som på film?
Jag frågade Lollo om detta och svaret jag fick av henne var:

"
hahaha, ALLTID fula människor? xD haha. stackars dig ;) "

jag svarade:

"Hahaha JAA, vill inte någon snygg sitta bredvid mig? Jag är förbannad"

Fick svaret:

"Hahaha säg nästa gång nån ful sätter sig bredvid dig att du inte vill att den ska sitta där ;) "

Nu är ju frågan om man verkligen kan göra det? Jag vet att det egentligen inte är av någon personlig anledning de sätter sig där, men vafan de får faktiskt vara nog. Någon gång kanske min prins på vita hästen kliver på och så är platsen bredvid mig upptagen. Jag är ju inte heller personlig när jag skickar bort dem! Kanske att jag då missar min chans att fånga min ädla man om jag inte gör det! Detta får inte ske!

Annars måste jag påpeka att dagen varit jobbig med mycket flängande men den har i alla fall varit bra. Jag gillar sådana dagar! Flera av dem tack! /L

Det är här jag står och jag tänker inte lämna platsen, någonsin!

Foto: Linnéa Lindberg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0