Bara gjort saker jag gillat idag!

För att ha gått upp kvart i 5 i morse är jag n pigg men frusen tjej!

Vi hade de väldigt härligt när vi åkte till Romme. Sjöng förjväligt och spelade hög musik med massor av skratt! Stämningen var på opp och alla var laddade! Vi susade ner för backarna och åkte i flera timmar, hur kul?! Bussresan hem var dock riktigt seg... Ingen ville höra oss och alla var emot oss. Satt de på partybussen får man väll tåla lite?!!

Hann svänga hem en halvtimme innan jag åkte till dansen. Två bra jazzklasser! Lärde mig en hel del!
Kom hem och kastade i mig lite käk och tog en snabbdusch. Sängen känns verkligen underbar!

Om inte jag har ont i kroppen och en massa av träningsvärk när jag vaknar imorgon undrar jag om onsdagen den 2 Februari 2011 verkligen existerade?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0