Dags för en återställare

Det går inte per automatik detta inte. Nej jag är kass... eller så tänker jag inte uttrycka mig. Dagarna bara flyter på och jag hinner inte reflektera över vad som faktiskt händer. Allt bara sker.

Jag har varit sjuk ett tag... i typ 2 veckors tid. En svår förkylning för att förklara det lindrigt. Detta har gjort att jag var ifrån omvärlden i stort sätt 5 dagar. Kunde ge mig ut för att jag ville åka till dansen. Jag har kollat alla bra eller se värda filmer hemma. Nu finns det inga kvar! Jag har lyckats tråka ut mig totalt på denna tid. Ett hem är alltid ett hem. det förändras inte förens man verjligen gör något åt det...

Tar en dag i taget tills jag är helt helt 100 frisk. Men det går mot ljusare tider. Idag till exempel vaknade jag med att solen sken i facet på mig, soft... inte! Insåg att jag somnat vid halv 3 3 inatt. Var därför ganska borta när jag vaknade till vid halv 9. Försökte somna om men fick då ett bra samtal av en bra tjej! Med morgonröst lyckades jag prata på för fullt. Vi la på. Jag somnade inte om.

Jag lagade min balettsko och fick en akuttid för min rygg, massage time. Galet skönt var det! Gick till bussen för att börja skolan klockan 3. Träffade en barndomskompis. Jag babblade... trots att vi inte haft några vidare konversationer på flera år bubblade båda på.

Livet är fullt med överaskningar, gäller bara att förstå det inser jag. Helt pltsligt vänder det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0