En äntligen fredag!

Ledsen, blev sjuk efter romme. Ont i halsen och feber igår, tipptopp! Där av att jag inte tagit mig kraft till något. Jag är nog den sämsta på att vara sjuk. Klarar inte av att vara ynklig i mer än 2-3 timmar. Sen är jag uppe och hyfsat pigg.

Ska faktiskt anstränga mig en hel del idag genom att åka till stan. Kommer garanterat att somna på tåget! Bio ikväll med ptjejerna från dansen och sedan restaurang! As I like it! Kommer somna gått och utmattat ikväll, garanterat!

Försöker få i mig lite frukost nu, men inget vill ner! Det sämsta kanske med att vara sjuk? Känner mig bättre än igår och jag ska till skolan idag, dumt kanske, måste, ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0