Kan ju inte hålla mig längre!

Det går mot ljusare tider sägs det, jag tror dem som påstor något sådant!
 första dagen jag dansade idag på länge. Balett dessutom. Om vi kommer vara snygga big spenders brudar då med våra snygga tåspets! Längtar tills showerna men det kommer kännas tomt för då är det ju nästan slut på terminen!

Jag längtar tills nästa veckas lov. Hallå det är lov och jag ska göra tvärt emot alla som åker bort. Jag befinner mig på hemmaplan! Gråter inte för det, förra året hade jag ett bra lov borta i åre, man kan ju inte alltid ha det så!

Jag längtar till den härliga sommaren! Ska åka till Karlberg (om jag nu väl bestämmer mig till 100) och vara konfaledare i år igen!

Ska vara hemma ett litet tag där emellan och sticker på äventyr på min födelsedag. Är så uppspelt på att jag och Lovisa kommer få minnen för livet!

Jag längtar till alla överaskningar som kommer att hända i framtiden, för de kommer, just trust me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0