Låren bränns några timmar innan

Kom på en grej! Ska ju åka skidor imorgon (KUUUL!!) men sedan har jag cirka 50 minuter på mig innan dansen börjar. Då är det 3 timmars dans. Jag kommer inte kunna stå på torsdag! Kan redan känna hur träningsvärken bränner på låren!

Käns nu helt okej att jag ätit bullar och glass nu, det flyger ändå bort imorgon haha!
Hoppas alla har fått min varning nu by the way! För alla komemr vara tvugna att se upp i backen eller få tusen hål i nacken! Jag kommer vara okontrollbar, ostoppbar och farlig! Lite ovan tjej om ni förstår vad jag menar!

Hoppas ni får en lika härlig och motionsrik dag som mig imorgon! Nu krävs det att jag sover för att ajgs ka orka allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0