So we dance, and we know and we touch touch touch

Idag var jag trött i huvudet, jag trodde jag skulle ha somnat när som hellst udner dagen (under att jag inte gjort det). Vi hade debattdag idag. Det är kul att sitta där och höra alla diskutera, önskar att jag vågade vara mer aktiv och kunna mitt ämne bättre...

Skippade baletten idag, för ont i huvudet och för trött (som sagt) och kände att jag har lite i min engelska bok att läsa (ångest!).

Ser halv 8 hos mig nu! Vardagsmys om ni frågar mig. Jag vet att det är lite tantigt kanske, men det är underhållande!

Gissa varför jag ska gå upp vid kvart i 5 imrogon btw??! Det är romme, baby! Var snat 1 år sen jag åkte skidor... sist jag stod i backen var ju dock under jullovet...Snowboarden om ni minns? Kul att variera sig haha! Nu låter jag nästan som en expert, vilket inte är fallet haha! Hoppas det går bra för mig imorgon så alla slipper se mig rulla ner som en snöboll i backen (ni vet de typiska disneyfilmerna?) kan hända, eller?! Ska försöka att inte bryta något ben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0