Vems lilla hjärta flyger

Idag har jag fått ner 7 rader till mitt svenska arbete. Känner mig inte jättestolt över tiden, men hyfsat nöjd med innehållet. Jag tog dock ett break och åkte och hälsade på Jossan. Vi gick jättelångt och hade det mysigt. Fast jag hostade mest, tur att hon snackar på haha. Har även sett Titanic. Jag som alltid tyckt att det varit lite töntigt av andra att ha den som en favoritfilm. Men jag förstår nu nästan vad de menar. Jag förstår även vad de menar med att säga att DiCaprio är snygg.

Sitter för tillfället i mitt rum med levande ljus och lyssnar på bra musik med mitt svenskaarbete. Känns nästan mysigt att skiva på den.

Återgår till arbetet och mina funderingar på att göra något roligt collage... vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0