16:26- inte det man förväntar sig

Ingen speciell dag egentlien... bara en vanlig Tisdag. Dock hände de två grejer värt att nämna.

1. Katerina använde väldigt fina (bokstavigen) ord på svenskan och byggde upp fina meningar till vår uppift. Jag blev riktigt förvånad! Hon är duktig den tjenen, lite ofrutsägbar!

2. Madde gick sjuuukt fort till bussen när vi skulle hem. Sen började hon springa, och jag kom inte ikapp...chock! Hon är också oförutsägbar!

(Här skulle det varit en bild på dessa tjejer, men jag har nog ingen...)

Nu ska jag fxa mig inför baletten, tåspet ska med!


Kommentarer
Postat av: Katerina

Hahaha , jag är allt smartare än vad jag ser ut ;)

2011-01-25 @ 19:02:49
URL: http://emptystomach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0