30 Januari 2011- Sh*t happens when you are partying naked

Jag gillar dagar man vaknar upp och faktiskt inte vet vad som kommer att hända? Sådana dära sponta dagar.

Jag och Lovisa köpte godis vilket vi (JAG) åt av medans vi bakade bullar. Smart drag? Nej! Kunde knappt få i mig två stycken sen när de var klara... Jag som hade tänkt att bullfrossa, men icke. Vi pratade mycket och bestämt att det troligast kommer bli våran sommar! Can't wait!

Sedan på kvällen (den spontana delen) tog Isabel med mig hem till Sara. Där var vi fem tjejer som hade en spelkväll! Riktigt kul! En härlig lördag helt enkelt! Kom inte hem förens sent, är lite trött idag. Fast det kan helt enkelt bero på att det är en vanlig söndag, vem är inte trött då egentligen?

Ska titta på film och äta bulle nu, för nu är magen tom igen haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0