Att göra eller inte göra, älska eller hata

Gör ett försök med att få ihop ett någorlunda bra cv. Känns näsan pinsamt att man inte är met erfaren än vad jag kan få ihop på pappret. Men det är nog kanske därfö jag försöker skriva ihop ett så att att jag kan söka erfarenheter.

kl 17.00 Börjar yogan jag tänkt gå på. Spännande, för jag har aldrig direkt gjort det förut. Antinge älskar eller hatar man det tror jag. Haha det är i allafall så jag fungerar. Sedan ska jag se Harry Potter på bio. Kommer dock vara tvungen att springa dit, så en fräsh tjej på bio:n kan ni inte räkna med!

Hade tänkt att gå ut och fota idag, men jag orkar eller hinner inte, så är det... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0