Barrunda eller för minderåriga; caférunda!

Får bli ett nattinlägg om dagen.

Träffade som sagt Frida för att få hjälp med matte. Matten funkade ett tag, men sen blev de killsnack och dags att göra sig i ordning för stan.

Jag skulle nämligen äta ute med Frida, Amanda, Isabel och hennes kompis Sara. Vi hittade något mysigt café som även hade olika former av pasta rätter. Där satt vi tills de stängde. Eftersom ingen ville hem och alla var fikasugna drog vi till det ökända café 60. där satte vi några timmar till och klockan tio åkte vi hemmåt.

Eftersom jag och Amanda br nära varandra så tog vi en kvällspromenix och sedan te:ade vi hemma hos henne. Hon har verkligen alla sorters téer... i allafall 18 st. Mysig tjej. Jag har därför suttit hos henne tills nyligen då jag kom hem för ett litet tag sen. Är det lov så är det!

Dock tycker inte mamma samma sak, vi ska nämligen upp tidigt imorgon för att åka och se när de repar för "stadskungen" på Stadsteatern! De ska ha nypremär snart, och vi får förhandstitta (då min farbror jobbar med teatern), superkul!! SÅ nu måste jag sova...

Bilder från kvällen slänger jag upp imorgon! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0