destiny is fun stuff

Tror ni på ödet? Jag kan nog garantera att ödet är på riktigt... 3 gånger har det hänt idag. TRE som är det magiska talet you know!

För det första skyndade jag mig till tågt, varför vet jag inte riktigt trodde endå att jag skulle missa den. När jag åkt min enda station och kliver ut på perongen står ingen mindre än Lovisa framför mig. Har inte sett tjejen och cirkus 3 veckor nu av anledningen att on varit botrest. Vilken slump tänkte jag först och kramade om henne lite chokat och stressat (var ju till gymmet jag skulle gå, dessutom skulle ju tåget gå.

När jag gått från tåget och kommit till centrum som ligger precis bredvid väljer jag en ny destionation. Nämligen mammas jobb. Jag åker upp till Clas Ohlsson känns det som att jag gör det av en mening. Vet ärligt inte varför jag ska besöka mamma. När jag väl träffar henne och stått och prtatat med henne kommer mormor plötsligt fram. Jag insåg då att det hade en mening med att jag skulle gått upp dit.

Slutligen tar jag mig upp till gymmet möter jag en (vad ska man säga...) bekant bakom disken på gymmet. Dock känner jag knappt personen, så kanske vra det inte exakt tre men 2,5 haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0