En soliga dag mellan de gråa

Fasiken vilken bra dag det har varit idag!

Åkte till Amandas fik och tog finfina bilder! Hoppas jag nu har gjort rätt och inte tänkt helt fel med fotouppgiften. Men det var riktigt roligt att fota där för det var verkligen ett mysigt café.

Åkte sedan vidare till centrum. Jag kände ett behov för at gå till H&M! Prövade blusen igen, en kavaj, en klänning, en till blus jag tittade på igår. Den första blusen och kavajen var så snygga men det slutade bara med ett kavajköp. Älskar de nya vårkläderna H&M börjar få in. Bik Bok ser också ut att fått in ett bra sortiment! Blusar snygga, lite kortare linnen. Lite allmänt cowboy, som jag även tolkat är trenden för i vår, gillart!

Blev dags för dans sedan. Dansade till en Buerlesque låt. Ni vet den nya filmen?! Åh vad jag ska se den. Känns lite Molange Rouge Fast i en mer modern tapning. Har som sagt inte sett den eller knappt något av tarilern så det är min gissning. Någon som vet lite mer om filmen? 

Imorgon ska jag vara cool och åka och träna med Mormor. Yepp vi ska gå på ett träningspass så hon hämtar mig 08.00. Punktlig dam! Frågan är dock om jag går och tränar med mormor, vem kommer orka mest? Spännande att se haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0