FBI knows better then fuck with me

Jag klarade det! Jag kunde vara med där de andra dissekerade, en äckel-intressant känsla var vad jag kände för uppgiften. Däremot använde jag inte verktygen själv utan jag tittade egentligen bara och gick ut då och då.
Dagen har i sin helhet varit bra. Jag har skrattat en hel del. Jag har även undrat var det har varit med bussarna idag. Varför mötte man en hel del människor man aldrig brukar se annars men just i dag på den där bussen, eller människor man är "buss-bekant" med satt där. Undrar varför det är så, för det har sina perioder då det alltid är sådär. Lite halvt roligt skämt får jag nog säga...
...jag ska fortsätta med mitt arbete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0