Flyga iväg till drömmars land med vita vingar

Ibland inser jag knappt hur många drömmar jag har! Planer för framtiden som jag verkligen hoppas på sker, för det skulle vara magiskt!

* Leva min American Dream i N.Y (I allafall kanske 4-6 månader)
*Åka ner till Göteborg en hel sommar och jobba och bara civilisera mig
*Komma in på Balettakademin på deras yrkeslinje
*Bli en musikalstjärna
*Jobba som fotoassistent för en känd fotograf och senare skaffa en egen studio
*Kunna sälja egengjorda smycken
*Ha en 1,5:a eller 2:a i centrala stan (sthlm)
*Bo ett tag i London
*Resa en längre resa ner till Frankrike
*Åka till latinamerikanska länder (Tänk Dirty Dancing 2)

Ni förstår, aksnke att inte alla av dessa drömmar kommer slås in, men några skulle absolut kunna fungera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0