Förvirrad och trött tjej

Jag är så galet trött! Somnade vid 3 inatt och gick upp vid halv 10.... Enbart för att få i mig frukost. Hade som mål idag att åka och träna. Jag lyckades därför sätta på mig kläderna och tagga till med massor av musik och fuldans... Sedan får jag pappa att skjutsa ner mig till träningen. När jag kommit upp till gymmet inser jag att jag faktiskt har glömt något, nämligen skorna! Man kan inte springa utan skor, kan se senariot framför mig när jag springer och halkar på bandet och rullar av! Haha något sånt fick inte hända så pappa fick åka tillbaks och ge mig skorna. Kan även säga att han fick hämta mig efetr träningen också, stackarn. Ibland kan det inte vara lätt att vara far till Linnéa Lindberg!

Nu ska vi åka iväg och köpa en bräda! "Aha" tänker ni nu. "Hon ska bli pro på snowboard". Men nix det ska jag inte, inte heller en sådan man surfar på, utan en riktig bräda man bygger med! Mitt rum ska bli finare än på ett hotell (tänk typ Hilton)!

Hoppas jag hittar de jag letar efter, see ya later alligater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0