Joo man ska alltid vara uppkopplad

Goood Morgon gullungar!!!
Jag är inte uvilad om man säger så. Den där boken jag nämde för er igår är lite smått beroendeframkallande. Låg och läste flera kapitel. Tror att det kan ha att göra med att slutet på kapitlena är lite för händelsefulla för att man vill lägga bort den.

Nåväl, jag sitter och väntar på at Jossan ska ringa. Hon skulle egentigen vaa min personliga väckarklocka, men så blev det inte haha. Men hon ringer för hoppningsvis om ett litet tag. Det är nämligen tänkt att vi bl.a. ska in till stan (vilket jag måste göra idag oavsett vad) och byta två julklappar. Har försökt att göra det några ånger, emn altid så har det hänt något så det inte blir av.

Vi får se vad som händer med dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0