När tiden börjar rinna ut i sanden

Känns lite konstigt att höra det speciella ljudet när det reganr efter jag vet inte hur länge. Det man har sett den sista tiden har ju enb art varit snöflingor som fallit vackert eller brutalt! Kanske att vi imorgon vaknar upp utan snö och istället av en flod med vatten? Jag skulle nog faktiskt bli lite ledsen då, för det betyder att vi måste vänta cirka 4 månader innan vi får en någorlunda värme så man kan ta ut de snygga kläderna och istället för jacka ha på oss en mysig stickad kofta istället (enbart för att vi inte ska bli förkylda).

Jag funderar på om man inte ska leta efter glass, göra té och läsa min bok. Som en typisk vanlig tjej jag är så läser jag en chic lit bok. Kan verkligen rekomendera "Elsas Mode". Lättsam och rolig, sådant man behöver för at roa upp sig själv lite.

Gick förresten till gymmet idag igen. Jag inser att det faktiskt är roligt att träna och jag mår dåligt av att inte träna, så det är perfekt! Man blir nsygg samtidigt som man är glad!

Inser även att lovet är slut snart och det gör mig lite ledsen. Jag tycker om att inte ha de krav man alltid har i vardagen. Den jobbiga vardagen som ger en klump i magen när man inser att man alltid har för lite tid och allt går överstyr. Samtidigt är det halva tiden kvar nu, vilket går fort. Jag vill ha sommar, snälla jag ändrade mig, låt det för i helvete regan så värmen kommer fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0