Natten mot söndag 16 Januari 2011

Ska man sova och saknar det lilla extra för att bli trött (tänk er kanske en bok?) Läser man det nya numret av SOLO istället. Underhållande tänkte jag när jag öppnade den, av är det nya, avd för spännande har hänt? Bläddrar och kommer till sidor där man läser om hur man slipper slösa pengar på onödiga ting. Det står om kreativa entrepenörskvinnor och nya dieter och träning soms ka få en att bli het. Jag blädrade bara förbi. Kändes inte som rätt tillfälle att se dessa sidor.

Att få det uppsmackat i ansiktet och man känner hur oglamigt att ligga i sängen med bomullspyjamas. Smutsigt golv och med topp på det; En overhead apparat och målarburkar i rummet. Jag stängde igen tidningen och släckte lampan, det var dags för mig att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0