Ni vet, det berömda OM:et

Sitter och funderar på hur det hade varit om jag ringt till mormor när jag gick upp vid 10 minuter över 7 i morse och sagt att jag inte ville åka och träna. Då kanske inte pappa blivit arg på mig och jag insett hur oförskämd jag kan vara. Då kanske inte syrran hade tagit fel mobil och tagit min som ser typ likadan ut och gått till skolan utan att märka sitt misstag.

Mormor hade inte kommit hem till mig klockan 08.00 och väntat på mig medans jag plockat ihop det sista av det jag skulel bejöva för dagen. För i så fall skulle jag inte kommit hem igen. Att åka till gymmet och satt ihop viktstänger och stepupbrädor. Hade inte slitit som ett djur heller. Mitt minne hade kanske varit bättre om jag skitit i det och så aknske jag inte hade glömt mina byxor hemma som jag skulle ha. Mormor hade inte behövt säga till mig att jag inte fick gå med rumpna bar.

Vi ahde inte åkt runt i bilen på olika ställen för att lämna och hämta saker och jag hade defenitivt inte kommit till skolan vid 11 när jag börjar 12.10!

Men nej jag ringde inte mormor i morse utan jag gick upp!













































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0