Ser allt mycket klarare nu

Vilken dag... Eller egentligen trots att skolan har börjat är det inte det som är det jobbiga. Det är på kvällarna när jag har en grej att göra men tar det så lugnt för jag har inte kommit in i stressen ännu... krävs det för att jag ska jobba????

Var och tränade idag, kanske inte de smartaste då det var tätt inpå maten. När jag sprang i mina 9 km i timmen efter en kvarts springning var det inte nådig. Magont vill jag lova! Klev av bandet så fort jag kudne efter att jag hade fixat ihop mina 24 minuter! Fick sträcka ut magen men usch vad jag mådde illa haha. Där får man för att man är så studsig, spykänsla och kramp. Dock är jag väldigt trött nu vilket är posetivt. Kommer sova gott inatt!

Imorgon ska vi dissikera, jag tyckte det verkade spännande för någon månad sen, men nu är jag inte lika säker längre! Tror inte heller att alla i klassen är helt redo för det längre. Särskilt när de kan bli möss vi sprätter upp. Frågan är då, vem är det som går ut först? Kan hända att det blir jag, då jag är så galet nervös för jag bryr mig om djur för mycket. Vi får se hur det går helt enkelt...

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0