Skinande rent

Tiden går fort när man har roligt? Knappast... Blev en riktig städdag! Vilket i och för sig har behövts i hall, vardagsrummet och mitt sovrum! När jag flyttar hemifrån kommer jag vara riktigt redo, just bring it!

Längtar riktigt mycket tills mitt rum blir klart förresten. Kommer bli världens mysigaste rum. Ljus, en helkropps spegel, tavlor, kuddar och massor av fina prydnader och frossiga saker. Väldigt girly med stil... eller väligt min stil helt enkelt.

Ska gå och duscha bort allt damm som fastnat på mig nu. Imorgon ska jag ha en typ morgonfika med Michelle och sedan en härlig eftermiddag med Lovisa! Har typ längtat mega mycket! Kalas hela dagen helt enkelt!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0