Sömngångare

Steg upp inatt och trodde att jag stängt av väckarklockan. Gick därefter upp och drog upp rullgardinerna. Därefter skulle jag välja kläder för skolan och gå upp och byta om. Jag hör då mamma skratta lite och fråga vad jag gör upp då hon hör att et är jag som går. Jag svarar då att jag ska börja fixa mig för skolan... Mamma svarar då att jag ska gå och lägga mig istället, vilket jag gör!

Jag funderar nu på om jag gick i sömnen efetrsom jag minns ungefär det som hände. Har heller aldrig hänt förut, mysko! Obehaglig händelse som jag kanske vill uppleva igen...

Först dagen i skolan, tur att jag inte är lika trött som jag var i slutklämmen innan lovet. Men hallå? Har det ens varit lov?? Jag börjar undra egentligen....Dessutom att höra det första man gör om hemtentor känns inte lockande. Det kommer bli en häcktisk vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0