Tänk posetivt det kunde ju varit -20 grader och regn

Nyåret blev enkelt, jag to det lugnt. Ja 17 och typ ett halvt och jag tog det lugnt.... så det kan gå! Kanske ångrar jag det lite idag. Men hallå det finns inte enbart en dag att festa på. Hela året ska bli en fest!

Alltså var det lugnt, men endå var jag helt svart under ögonen av sminket (inte för att jag grät utan för att snön bestämde sig för att fall!) och mitt hår blev dygsurt! Vi gick även hem mitt i natten senare och hasade i snö som minst var 30 cm. Vi gick i alla fall 7 km (inte kul!!!)

Idag vaknade jag klockan 1 och har i stort sätt legat i soffan sen dess. Är man trött så är man haha. Kollat massor av Desperate Housewives, vilken förvåning. Men nu är hela säsong 2 slut!

Imorgon ska jag gå ut igen, inte idag!

ps. gårdagens mitt i natten od blev fuck it! Vilket jag skrev på alla parkerade bilar med snö på jag såg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0