Som att sväva på moln

Jag har på riktigt precis landat från himlen. Tror ni mig inte? Men jooo det är sant! Har haft en underbar balettlektion! Blev nästan lite ledsen när det var dags att ta undan stängerna och gå hem för dagen! Kunde gärna ha haft en kvart till. Lazlo är en fantastisk lärare!
Innan det hade jag en modernklass. Har aldrig dansat den typen av modernt förut och det var riktigt spännande. Man fick improviser och dansa som man ville, men han gav instruktionerna på hur man skulle tänka och typ göra. Vi fick kräla på golvet som maskar. Leka att vi var kokande spagettis, egentligen var det för vi skulle försöka känna hur vi sprider energi. Hur som helst var klassen med Junior också väldigt inspirerad.
Borde sova nu for real. Upp tidigt och träna efter skolan, hoppas jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0