Vissa människor tvärvänder man för och hoppas de inte såg inbromsningen

What a day!

Efter skolan åkte jag till centrum (yees åkte! Orkade inte gå 500 m hahah, tåg är bäst)! Där mötte jag Frida och Amanda. Vi kollade kläder och hade det trevligt. Vi träffade MASSOR av människor där inne. Typiskt att det ligger 3 gymnasium så nära centrumet så att alla samlas där som djur på savannen vid vattenhålet. Nåväl man mötte på folk man tycke det var kul och träffa och människor man lite mindre ville träffa. Mötte även lilleputt folket!!!

Efter att sagt hejdå till dem tog jag och Ellen som jag mötteupp, tåget mot stan. Hon shoppade på rean. Jag var för trött för rean och dessutom inser jag att jag har svårt att köpa kläder i Januari. Ska man börja köpa vårkläder då, tjustarta och göra sig redo? Eller är det en period man ska köpa vanliga baskläder man saknar i garderoben men som man aldrig köper? Ska tänka över det till nästa Januari! För i Februari börjar ju de riktiga vårkläderna komma, vilket man jagar efter!

Jag och Ellen gick senare till en Italiensk restaurang! Mysigt värre! Låg precis bredvid gallerian! Vi satt där länge och bara pratatde och skrattade. Sånt förgyller de trista dagarna!

Vid nio började vi rulla hemmåt!
Händelserik men bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0