What happened to the good day?

Vaknade imorse och kände hur sliten jag var, världen snurrade nästan ill. Tog därför en sovmrgon. När jag åkte till skolan var det sol och det kändes varmt och vårigt, fast det var iskallt! Dagen gick bra till matten kom. Det var nog då lt började, jag blev ledsen. Ledsen för jag inser hur dålig jag är i matte.

Efter skolan fikade jag med Isabel! Väl behövt. Vi pratade om allt mjligt och jag fick skriva i hennes kompisbok om henne. Kul och svårt var det!

Därefter åkte jag till dansen och hade Eva först. Hon är typ asgrym. Dock kommer hon på läskiga övningar och kör turbodanser med oss (Om vi dansade fort!!!) Tyckte synd om Kajsa som vi hade efter. Hon fick trasor. För alla blev deppiga och det gick inte så bra för någon. Jag började dessutom gråta (ingen såg det dock, jag är diskret). Toppen...

Har efter det pratat med Lovisa i telefon. Satt någon timme och pratade om hur allt var! Väldigt skönt. Vi ska ses och baka bullar och käka godis på lördag. Kan typ inte bli bättre!

Från att gått från sprallig blv jag deppig och nu är jag lycklig. Livet är oförutsägbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0